!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فریاد درتنهایی

من اینجامینویسم..برای خودم...برای خودت....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تو رو به خاطراتمون منو بي خبر نذار

 

تو رو به اشكمون قسم منو چشم به در نذار

 

باشه ميرم از پيشت خداحافظ عشق من

 

ببخش رو ي نامه هام باز چكيده اشك من

 

حالا كه نموندي بگو از من چه ديدي

 

چه ساده نشستي چه ساده غريبي

 

بغضمو وقت جدايي نگه داشتم به سختي

 

حتي واسه دل خوشي من دست تكون ندادي رفتي

 

پس بذار روي ماهتو دم آخر نگا كنم

 

سخته با خاطراتمون با دل خون نگا كنم

 

وقت رفتنت نگو خداحافظ عشق من

 

دلت ميشكنه يه روز ميدوني قدر اشك من

 

سخته گفتنش ولي                      

 

            خداحافظ عشق من............


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,ساعت20:55توسط realy was lover ali |



باحال دانلود